Že marsikatera najstnica ali najstnik sanjata o tem, da bi nekoč postala modna oblikovalca. Najverjetneje si predstavljata, da gre pri modnem oblikovanju le za oblikovanje lepih oblek za rdečo preprogo in razne posebne dogodke za elito. Ljudje, ki morda nimajo dovolj domišljije, si ne predstavljajo, da je lahko zanimivo oblikovanje vseh vrst oblačil, na primer tudi delavskih. Aljoša Krošlin Grlj se je lotil oblikovanja kosov oblačil, za katere kdo drug ne bi niti pomislil, da se jih da izdelati na ustvarjalnejši način. Govora je o tako imenovanih korporativnih in delovnih oblačilih. Zaradi iznajdljivosti kreativnega vodje z imenom Aljoša Krošlin Grlj postaja podjetje najbolj znano po tovrstnih oblačilih.
Aljoša Krošlin Grlj oblikuje za delavce
Tako za delavce z modrimi kot delavce z belimi ovratniki oblikuje Aljoša Krošlin Grlj, ki v tem vidi priložnost za krepitev svoje ustvarjalne mišice. Korporativna oblačila so oblačila za pospeševalce prodaje, na kratko promotorje, in promocijska oblačila. Oblikovalec Aljoša Krošlin Grlj želi podjetjem, ki je naročnik, ponuditi nekaj novega, nekaj več. Sprašuje se, zakaj bi korporativna oblačila predstavljale le navadne, po navadi bele ali črne, majice z logom podjetja. Zaradi hude konkurence na trgu je prepoznavnost odločilnega pomena. S prepoznavnostjo podjetje namreč pridobi več kupcev ali strank. Ustvarjalni oblikovalec Aljoša Krošlin Grlj, ki je na odlični poti do velikega uspeha, se tega zaveda in želi podjetju ponuditi celostno storitev.
Celostna storitev po meri naročnika
Vse na enem mestu. Naročnik se bo prej odločil za podjetje, ki ponuja celostno storitev. V primeru naročanja oblačil bo naročnik želel ne le oblikovanje in izdelavo kosov oblačil, temveč tudi posvet in nasvet. Z naročnikom se je treba najprej dobiti in se z njim pogovoriti o željah in predstavah, predvsem pa dodobra spoznati njegovo podjetje in vizije, je prepričan modni oblikovalec Aljoša Krošlin Grlj. Šele nato se lahko oblikovalec in preostali del tima odločita, kakšen kroj, material, videz in kakšne velikosti so primerne. Aljoša Krošlin Grlj pa k celostni ponudbi prišteva še raziskavo trga in nato načrtovanje marketinške in prodajne strategije.