subscribe: Posts | Comments

Evidenca delovnega časa je za večja podjetja nujna

0 comments
Evidenca delovnega časa je za večja podjetja nujna

Se je vaše podjetje razširilo, ste povečali število zaposlenih in kar na enkrat vam vodenje delovnih ur in prerazporejanje ljudi dela preglavice in porabite za to ogromno časa? Potem je skrajni čas, da se uredi evidenca delovnega časa, da se vaše poslovanje poenostavi in da boste svoj čas lahko namenili za kaj bolj pomembnega. Ko se namreč uredi evidenca delovnega časa, poteka vse skupaj veliko hitreje in bolj natančno, saj se vse izračunava samo. Potrebno je samo vpisati morebiten dopust, bolniško, vse ostalo pa se beleži avtomatsko s prihodom osebe na delovno mesto, ki prejme svojo kartico za vstop in izstop iz podjetja. Tako rešitev ponuja podjetje Špica https://www.spica.si/oprema/programska-oprema-za-registracijo-delovnega-casa/vodenje-evidence-delovnega-casa in je res super aplikacija.

Prava evidenca delovnega časa je nujna

Zadovoljstvo zaposlenih je najbolj pomembno. Če se čutijo ogoljufane in menijo, da so naredili več delovnih ur, da imajo več dni preostalega dopusta, da so bili manj na bolniški in podobno, to zelo slabo vpliva na njihovo delovno storilnost. Ker pa se evidenca delovnega časa zelo težko vodi, ko je zaposlenih veliko ljudi, je prav, da se najde neka prava rešitev, ki pa je vsekakor aplikacija, pri kateri do človeških napak ne prihaja. To pomeni, da bodo zaposleni veliko bolj zaupali v izračun plač, ne bodo dobili občutka, da so ogoljufani in bodo tako tudi veliko bolj zadovoljni na svojem delovnem mestu.

Odločite se pravi trenutek za pravo rešitev

Ker si zagotovo ne želite, da bi bili vaši zaposleni nezadovoljni, morate ujeti pravi trenutek, da se evidenca delovnega časa začne voditi tako, kot je to treba. Čeprav se vam morda zdi, da je nemogoče ujeti pravi trenutek, ker so zaposleni vedno nezadovoljni, ni temu tako. Predvsem ne mislite na to, da se bodo zaposleni vedno pritoževali in bili slabe volje, pa boste naredili že ogromno. Najbolje je, da se evidenca delovnega časa začne voditi takrat, ko ne najdete več pravega časa, da preračunate vse plače, vse odsotnosti, preverite, koliko ur je kdo delal in ima nadur oz. manko, in zagotovo boste ujeli pravi trenutek.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja