subscribe: Posts | Comments

Facebook oglaševanje najcenejši način oglaševanja

0 comments
Facebook oglaševanje najcenejši način oglaševanja

Podjetja se morajo danes ves čas oglaševati. Nikoli ne smejo zaspati na starih lovorikah in čakati, da se stari kupci ponovno vrnejo. Kupec danes prodajalca kaj hitro zamenja, samo ena malenkost ga zmoti in že kupuje drugje, zato res nikar ne spite na starih lovorikah. Večina tistih, ki so spali na starih lovorikah, danes zapira vrata, če jih že niso zaprli. Če vas je to zbudilo ali pa ste na žalost že spoznali kruto dejstvo današnje realnosti in bi radi nekaj sredstev usmerili v oglaševanje, a kljub temu ne ogromno, potem je Facebook oglaševanje prava izbira. Če boste pogledali tukaj pri podjetju Dominatus https://www.dominatus.si/facebook-oglasevanje, boste videli, kako zelo se lahko Facebook oglaševanje segmentira, prav tako pa boste lahko prebrali, da je Facebook oglaševanje daleč najugodnejši način in razloge za to.

Facebook oglaševanje je lahko zelo perspektivno

Če imate nek zelo dober izdelek, za katerega ljudje niti vedo ne, da obstaja in reši ogromno nekih problemov in težav, potem je Facebook oglaševanje prava izbira. Ljudi boste seznani, da rešitev obstaja in na ta način naredili najbolj ugodno promocijo. Ne glede na to, kako dobro ali slabo boste segmentirali oglase, še vedno vam bo Facebook glede na dosežke zaračunal zelo malo. Cene na klik se vrtijo le nekaj centov, medtem ko boste na Ads oglasih hitro plačali bistveno več. Prav tako Ads oglasi niso tako dobro orodje kot FB, ker na FB-ju lahko sporočate novosti in potem v iskalniku Google izvajate vse za prodajo te novosti. Torej je najbolje, da imate oboje vzpostavljeno, aktivno ter predvsem, da vam oboje dela ena agencija, da so oglasi usklajeni.

Koliko boste plačali za Facebook oglaševanje?

To je največ odvisno od vas, saj vi določite, koliko ste pripravljeni porabiti na mesec. Pri tem lahko za neko grobo primerjavo dodamo, da boste za zelo iskane ovitke za telefone, ki jih potrebujemo vsi, zato oglasov nima smisla preveč segmentirati, le s težavo plačali več kot 500 €, pri tem pa bo morala biti publika zelo aktivna, da boste sploh lahko porabili toliko denarja. Za manj široko prodajane izdelke pa boste že 100 € zelo, zelo težko porabili.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja