subscribe: Posts | Comments

Modrozelena spirulina je zaklad v prahu

0 comments
Modrozelena spirulina je zaklad v prahu

S hranljivimi snovmi bogat organizem je spirulina, vrsta bakterije, imenovana modrozelena cepljivka, a bolje poznana kot modrozelena alga. Živi v sladki in morski vodi, po navadi v jezerih in morski vodi na tropskih in subtropskih območjih. Že Azteki so poznali to energijo proizvajajoče rastline po imenu spirulina, ponovno pa je postala priljubljena, ko je NASA predlagala, da jo vzgajajo in uporabljajo astronavti v vesolju. Alga se po navadi posuši in zdrobi v fin prah, ki se lahko uporablja samostojno in dodaja raznim jedem. Super hrani pripradajoča spirulina se lahko doda tudi pijači. Nekatere znamke to super hrano ponujajo tudi v obliki kapsule. Če komu okus spiruline v prahu ne bi bil všeč, lahko torej vzame kapsulo in okusa ne občuti.

Spirulina vsebuje široko paleto dobrih snovi

Na vaše zdravje bo zelo koristno učinkovala spirulina med drugim zaradi vsebnosti koristnih maščob. Zdi se, da večina ljudi in tudi proizvajalcev živil maščobam ni naklonjena zaradi zmotnega prepričanja, da je maščoba glavni krivec za pridobivanje telesne teže. Maščobe pa delimo na nasičene in nenasičene, pri čemer se nenasičenih ni treba bati, saj uživanje teh znižuje raven nezaželenega holesterola in pozitivno učinkuje na celoten organizem. Bogat vir teh zelo zaželenih maščob, ki bodo skrbele za nemoteno delovanje vašega telesa, je spirulina. Slednja vsebuje tudi ogromno vitaminov in mineralov. Vitamine in minerale se dobi z uživanjem kakovostne prehrane, in čeprav dnevno potrebuje telo le majhno količino, organizem brez njih ne bo deloval, kot bi moral.

Vitalnejši z modrozeleno spirulino

Priporočen odmerek dodatka spirulina je od enega grama do tri grame na dan, največ deset gramov. Čajna žlička praha posušene bakterije spirulina, kar je približno šest do sedem gramov, vsebuje štiri grame beljakovin, vitamine B1, B2, B3, baker in železo, magnezij, kalij in mangan. Vse to znaša le par kalorij in manjšo količino prebavljivih ogljikovih hidratov. Magnezij je izjemno pomemben, kajti pomaga pri dobrih tristo presnovnih procesih in sodeluje pri nastajanju beljakovin; zadostna količina kalija pa bo odpravila bolečine v mišicah in utrujenost. Glede na sestavine se lahko trdi, da je spirulina ena nabolj hranljivih živil na vsem svetu. Vsebuje zelo kakovostne beljakovine, zato je odlična za športnike.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja