subscribe: Posts | Comments

Odpravite napihnjenost trebuha

0 comments
Odpravite napihnjenost trebuha

Se poleti, ko ležite na plaži tudi vi počutite kot da je kit nasedel in da zato vsi na vas kažejo s prstom? Eden od razlogov za to je lahko napihnjenost trebuha, kar pa lahko na prav enostaven način odpravite. Ne, da opravite napihnjenost trebuha, ni potrebno vaše najljubše stvari črtati z vašega jedilnika, ravno nasprotno, prav nič vam ni potrebno črtati z jedilnika, je pa potrebno nekaj stvari dodati. Te stvari so šparglji, avokado, kumare, kefir in ingver ter pa seveda tudi nekaj telesne aktivnosti.

Zakaj dodati ravno ta živila?

Šparglji proti napihnjenosti dobro delujejo zato, ker vsebujejo vodotopne vlaknine, ki zelo pomagajo za vzdrževanje zdravega črevesja oz. da morda že razboleno črevesje pomagajo pozdraviti. Avokado dodajte na svoj jedilnik zato, ker vsebuje veliko kalija, ki pa je znan po tem, da iz telesa odvaja vodo in posledično zmanjšuje morebitno napihnjenost trebuha. Kumare pa imajo vsebujejo veliko antioksidantov, zaradi česar zavirajo aktivnost vnetih encimov in s tem pomagajo človeškemu telesu in so zato velik sovražnik za napihnjenost. S kefirjem pa bomo v svoje telo vnesli pozitivne bakterije, saj mora biti teh v našem telesu več kot negativnih. Da pa ne boste gledali o kakšnih bakterijah govorimo, človeško telo ima v vsakem momentu v sebi približno 3 kg bakterij, le da mora biti pozitivnih več kot negativnih, da se dobro počutimo, vedno pa morajo biti tudi negativne, da je človeško telo v pravilnem ravnovesju. Ingver pa s svojim encimom absorbira beljakovine, kar sprošča mišice prebavnega trakta in sprošča napihnjenost trebuha.

Brez telesen aktivnosti ne bo uspeha

Predvsem, ne bo želenega uspeha, napihnjenost bo nekoliko upadla, četudi bi zgolj na svoj jedilnik dodali zgoraj našteta živila, žal pa ne bo to to, kar zagotovo vsak želi, če ne boste dodali še telesno aktivnost. Seveda pa je bolje, da dodate vsaj našteta živila, saj bodo zgolj ta vsaj nekoliko pomagala, da bo napihnjenost manjša. Za popolni rezultat, pa je telesna aktivnost nujna. Kako pa uporabiti vsa ta našteta živila, da bo napihnjenost dejansko manjša, pa lahko na internetu poiščete veliko različnih receptov. Praktično ni pomembno kako, pomembno je le, da jih uživate oz. dodate na svoj jedilnik.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja